Odstop od pogodbe
-
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 14 dneh obvestite (na e-mail naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 14 dneh.
-
Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za blago, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.
-
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Reklamacija
-
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
-
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
-
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
-
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z našim referentom, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Vračilo poškodovanih pošiljk
-
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
-
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
-
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
-
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
-
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Pomembno
-
Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (Aquas d.o.o.), morate priložiti obrazec (zapisnik) o vračilu blaga, ter kopijo računa.
-
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Aquas d.o.o., Streliška ulica 29/b, 1000 Ljubljana.
-
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport.
-
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
-
če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 051 308 445 ali nam pišete na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. .
Pritožbe in spori
- Aquas.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
- V primeru težav se kupec s podajalcem aquas.si lahko poveže telefonsko na številko 051 308 445 ali po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. na katerega se tudi poda pritožba. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Aquas.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
- Skladno z zakonskimi normativi Aquas d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
- Aquas.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
- Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.